När får jag resa nästa gång?

I dag är det en månad sedan jag och familjen kom hem från semestern, men redan längtar vi till nästa resa?

 

Att drömma sig bort är den billigaste resan du kan göra. Jag drömmer om London, Paris, Monaco, Italien, Kina, Mauritius och USA. Men vad det blir av drömmarna är ju en annan sak?

 

Tänk om jag kunde få ha lite mer ledigt och lite mer pengar. Huvaligen vad jag skull resa.

 

Långweekends i de europeiska storstäderna ökar i popularitet. Några dagars flykt från vardagen är ofta en lisa för själen. Det behövs inte så många timmar innan ett välbehag smyger sig in under skinnet och pulsen börjar gå ner.


Kommentarer
Postat av: po

Tänk om Umeå kunde bli den plats dit folk vill åka för att fly vardagaen och uppleva något spännande?

2007-08-25 @ 10:55:51
Postat av: limhamns bo

Är det du som är frälsningssoldaten från Limhamns kåren som ledde ungdoms gruppen på 80 talet

2008-08-13 @ 21:18:43
Postat av: Mia

fint skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 12:50:04
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0