fredag eftermiddag

final

Spelar på sista versen i den här bloggen nu.
Och eftersom ingen ännu har ringt från Skåne 
blev jag tvungen att ringa själv.


Tyvärr.
Juryn behöver visst ännu en vecka på sig för att bestämma
vilken låt som ska vinna låttskrivartävlingen.
Jiingijojken ligger alltså fortfarande i potten och skramlar bland alla andra tävlingsbidrag.
Ska den bli utnämnd till officiell lägerlåt på jiingijamboree eller inte?


En vecka till ska jag vara sjukskriven.
Det ser ut att bli en spännande vecka det med,
även om jag inte får skriva nånting om det i den här bloggen.


Jag lovar i alla fall att jag ska skryta så att det hörs om min jojk vinner tävlingen.
Lita på det!
Ha nu en skön helg alla som läser bloggen och tack för mej!
Gito!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasiken vad jobbigt det är att vara i väntans tider.

2007-06-08 @ 17:07:02
URL: http://www.villle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0