...

Hantverk

Den enda kommentaren jag fick på min fråga, vad kultur är? Var lika frågande som mitt förra inlägg, vilket tyder på att begreppet KULTUR inte är helt solklart för alla andra heller. Sen att allt arbete med kultur inte direkt passar in under kulturarbete på arbetsförmedlingen är en helt annan frågeställning.


T.ex.
Om hantverk är kultur, är då en snickare kulturarbetare? Eller beror det på vad han snickrar?
–Sug på den! =)


Eftersom jag diggar punk så kan jag ju passa på att tipsa er som vill avnjuta lite sådan att gå till Hamnmagasinet på fredag då det är en sån tillställning där. Mer info


Klockan har visst passerat midnatt igen så det får avsluta min blogg för idag då jag har en massa bilder som skall fixas innan jag får gå och lägga mig.



Och du gör någon glad idag!


Kommentarer
Postat av: Kul-Ture

Jag sökte på frasen "what is culture" i Google och fick 148.000 träffar. Det finns alltså några olika svar på den frågan.

2006-09-14 @ 07:59:15
Postat av: Johan

Man kan alltid göra någon glad genom att skicka en nallebjörn.
http://www.postateddy.com

2007-10-25 @ 17:37:57
URL: http://www.postateddy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0