EM i Lycksele

För exakt en vecka sedan kom vi hem från VM i Manchester med 15 VM medaljer till Sverige = HISTORISKT! För min del blev det 2 silver, (vänster och höger arm). I vänstern vann ukrainskan Natalya Truskalov och i högern vann ryskan Olga Gavrilova, Bara namnen inger respekt. Jag räckte inte hela vägen fram denna gång, men jag är nöjd och vänsterresultatet är imponerande, för jag är tre gånger så stark i högern (känns det som J )  

GULD blev det i alla fall till Ensamheten tackvare min far Kent i Grand Master (+50år) -75kg. Försökte lägga in bilder, men då försvann all text och nu hinner jag inte göra ett nytt försök, för jag ska iväg och träna- tjohooo! Bilder och mer info finns på min hemsida www.heidiandersson.com.

- Jag vill lova att det tränas bland Sveriges alla armbrytare för ALLA vill ha en landslagslats nästa år när EM avgörs i Sverige, i västerbotten, i LYCKSELE! Missa inte det - veckan innan midsommar!


Kommentarer
Postat av: Leif

Grattis till silvren!

2006-11-13 @ 18:48:20
Postat av: Smulan

Grattis Heidi, du har verkligen satt armbrytningen i focus och Västerbotten på kartan. Du visar att man kommer långt med vilja och glädje över det man gör. Plus träning på ett naturligt sätt. All heder till dig och lycka till i fortsättningen!

2006-11-13 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0