Teplice

Nu är vi framme i världens mest pittoreska Slovakiska småstad. Det är ca 30 grader varmt och vi har en vecka med massa grym film framför oss. Jag ska tillsammans med Petrus, Caroline och Thom Palmen undersöka vad Slovakerna tycker om Umeåproducerad film. Tack alla som har läst och kommenterat, det har varit mäktigt att få ha detta forum en vecka. Tack till alla recensenter för att ni svarade på mina frågor.

Jag tackar så mycket för mig och lämnar över till nästa bloggare, Kicki Fagerlund. Keep it real allihop!




Kommentarer
Postat av: Scholari

Verkar som ni kom till rätt ställe och inte till Slovenien istället för Slovakien. Det kan lätt bli fel. Några turister som skulle åka tåg från Stockholm till Venedig (Venice) hamnade ju i Vännäs istället.

2006-06-26 @ 15:59:28
Postat av: hejhopp

vi hälsar dig o du jens och carro såklart :D
och petrus, du är krullig o fin :D

2006-06-26 @ 21:49:11
Postat av: Snajd C

Hej!'
Hoppas ni får det fint i Slovakien! Jag sitter på film i västerbotten och lyssnar på NERD och ska postjobba lite på filmen.
puss,c

2006-06-27 @ 12:25:32
Postat av: Fredrik Lindegren

Tack för raka och ärliga åsikter. Intressant dessutom att tillfrågade recensenter svarade så pass snabbt och ogenerat. Appropå fildelning så lyder senaste rönen att de flitigaste nedladdarna av film också är de som gör flest biobesök och köper mer DVD än genomnittet!(Rapport, 26/6 2006). Lycka till på festivalen. /Fredrik

2006-06-27 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0